جشنواره کولر گازی ال جی 97

شرکت در قرعه کشی فروشگاه بانه انتخاب

جشنواره کولر گازی ال جی 97

شرکت در قرعه کشی فروشگاه بانه انتخاب

جوایز ارزنده فوشگاه
شرکت در قرعه کشی با یک خرید از بانه انتخاب

کولرگازی 24000 ال جی

رحمان محمدی | شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ق.ظ

 

اهمیت انتخاب مکان خوب برای پنل بیرونی کولر گازی

اهمیت جانمایی در کولرگازی ال جی 24000

 

پنل های بیرونی کولرگازی به دلیل اینکه کمپرسور و کندانسور را در خود جا داده است بنابراین در حین کار معمولا کمی با صدا همراه است بنایراین برای اینکه صدای کولرگازی آرامش کاربر را برهم نزند و تبادل گرما با محیط و کندانسور بهتر صورت گیرد این قسمت کولرگازی را در خارج ساختمان و مکانی آزاد نصب کنید.

گذاشتن سایه بان برای پنل خارجی نقطه قوت مناسبی برای عملکرد سیستم می باشد اما مراقب باشید که خود این سایه بان موجب جلوگیری از جریان باد طبیعی و مختل کردن روند تولید هوای خنک نشود.

از موارد مهم دیگر در نصب پنل خارجی کولرگازی 24000 ال جی که است که محل نصب رطوبت زیادی نداشته باشد و یا اصلا نداشته باشد چرا که این مکانها نه تنها از تولید هوای خنک جلوگیری میکند بلکه باعث پخش هوای گرم از کولرگازی میشود.

پایه های فلزی که کمپرسور روی آن نصب میشود باید از استحکام خوبی برخوردار باشد تا ایمنی عابرین را به خطر نیندازد.

همچنین نکته حائز اهمیت در نصب پنل خارجی این است که دودکش ها و یا دیگر وسایل که خروجی آنها آلاینده و دود می باشد دور از کمپرسور باشند چرا که موجب بازپخش این موارد به داخل ساختمان و بوی نامطبوع آن میشود که نتیجتا عمر کندانسور به مراتب کاهش میابد.

نکته مهم دیگر در نصب پنل خارجی کولر گازی انتخاب فضای کافی است تا در صورت نیاز به تعمیرات کولر گازی ، سرویسکار کولر گازی بتواند به راحتی در اطراف پنل فعالیت داشته باشد. از دیگر نکات مهم در نصب این است که ارتفاع پنل خارجی نسبت له پنل داخلی کمتر باشد چرا که در این امر تولید و هدایت باد راحت تر انجام گرفته و بازدهی سیستم به مراتب افزایش میابد. 

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-ال-جی-24000-اینورتر-و-کم-مصرف-a-بیگ-اینورتر-فروشگاه.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی