جشنواره کولر گازی ال جی 97

شرکت در قرعه کشی فروشگاه بانه انتخاب

جشنواره کولر گازی ال جی 97

شرکت در قرعه کشی فروشگاه بانه انتخاب

جوایز ارزنده فوشگاه
شرکت در قرعه کشی با یک خرید از بانه انتخاب

دلایل انتخاب داکت اسپلیت سامسونگ سایت تاسیسات دات کام

رحمان محمدی | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ب.ظ

داکت اسپلیت سامسونگ از ضروریات هر خانه ای می باشد. سامسونگ یکی از مارک های پرفروش در زمینه های مختلف از جمله تلفن های همراه، لوازم خانگی و ... است که این حجم از اعتماد مردم به این برند این شهامت را برای حضور در زمینه های مختلف به آن داده است. مدت هاست که کولرهای گازی سامسونگ در بازار ایران حضور دارند. این مارک معروف اخیراً به این سبد اضافه شده است. سامسونگ با استفاده از فناوری های مدرن توانسته محصولات نسبتاً قابل اعتمادی را به بازار عرضه کند.

مزایای داکت اسپلیت سامسونگ

- داکت اسپلیت سامسونگ به خصوص نوع اینورتر علاوه بر ایجاد سرمایش و گرمایش مناسب و دلپذیر، باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی نیز می شود. پره های فن موجود در یونیت داخلی به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر کاهش صدا، ده درصد بر حجم هوای دمیده شده نیز می افزایند.

- داکت اسپلیت سامسونگ، چه مدل گرمایشی و چه سرمایشی باشد با مصرف برق شروع به کار کرده است و اگر در واحد داخلی زیر سقف سیم پیچ آب گرم داشته باشد، امکان اتصال به آبی که به وسیله پکیج یا موتورخانه گرم می شود نیز وجود دارد.

- یکی دیگر از مزایای مهم خرید داکت اسپلیت سامسونگ امکان کنترل دمای هوای خروجی به طور خودکار توسط مصرف کننده و ارتفاع کم واحد داخلی در زیر سقف است. داکت اسپلیت سامسونگ دارای پنج سال ضمانت کمپرسور و هجده ماه گارانتی دستگاه است.

- امکان ورود هوای تازه در جو و توزیع آن در محیط با استفاده از کانال به واحد داخلی، از دیگر مزایای داکت اسپلیت سامسونگ است. به منظور سرویس و نظافت دستگاه، دسترسی به ملزومات داخلی واحد زیر شیروانی از بالا، پایین و کنار آن امکان پذیر است.

- برای تعویض و نصب فیلتر هوای داکت اسپلیت سامسونگ، هنگامی که زنگ هشدار سیستم کنترل کننده روشن است، می توان این کار را انجام داد. از دیگر مزایای آن می توان به موتور برقی DC بدون برس BLDC و کمپرسورهای دوار دوتایی اشاره کرد.

- استفاده از کندانسورهای تخت میکروکانال از ویژگی های قابل توجه داکت اسپلیت سامسونگ به شمار می رود. این ویژگی امکان دسترسی به توان بالا، به ویژه در اندازه های کوچکتر را فراهم می کند. به منظور تسهیل اتصال لوله مسی به واحد بیرونی، یک سیستم اتصال چهار طرفه در ساختار داکت اسپلیت سامسونگ نصب شده است.

- در فصل زمستان و با شروع سرما، عملکرد سیستم گرمایشی این محصول تا دمای منفی 25 درجه سانتیگراد مطلوب است. همچنین در فصل گرما می توان عملکرد خنک کننده دستگاه تا دمای 50 درجه سانتیگراد را بدون هیچ گونه مشکل انجام داد.

- ویژگی مهم دیگر داکت اسپلیت سامسونگ عملکرد بی صدای آن است. با استفاده از این عملکرد، پس از طی اوج ساعت گرما، دستگاه پس از سه مرحله به صورت هوشمند سرعت موتور الکتریکی را کاهش می دهد. در نتیجه ضمن کاهش صدا، محیط خوبی را برای استراحت و خواب راحت فراهم می کند.

 

منبع مقاله:

https://twitter.com/icoojob/status/1302552872400412672

نظرات  (۱)

  • قیمت اسپلیت سامسونگ
  • کولر گازی سامسونگ (Sumsong)

    شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی است که سال هاست بخش زیادی از بازارهای جهانی را در دست دارد. دلیل محبوبیت طولانی مدت این شرکت چند ملیتی این است که محصولات تولید شده به وسیله این شرکت، از کیفیت بالایی برخوردارند و در عین حال از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی